Söndag

Jag hatar söndagar och jag tror att det är för att jag känner press på mig att jag måste göra färdigt alla mina försenade uppg eftersom det börjar en ny vecka och ska då helts lämna in dom den veckan =/, men en bra grejj är att jag gjort färdig 2 uppg och har bara 3 kvar och 2 av dom är lätta så dom ska jag göra nu och imorrn så gör jag min tredje sen behöver jag inte oroa mig  för dom mer, men det kommer ju nya uppg hela tiden =/, och på onsdag har vi prov så ska nog läsa på den imorrn kväll. snart så ska jag boka min resa sen ska jag messa mimmi om det så hon också bokar sin resa,  de var allt ha det!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hatar söndagar jag med, jag längar till skolan. Haha, där är det roligare än söndagar (a)
Ja, vi måste boka. och prata om det så att vi skiver precis samma saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback