Söndag

Tjohej, idag har det bara varit slapp och film dag, har sett "the last kiss" inte så bra =/, så var jag till tvätt stugan och tog ut tid till tisdag, har ju inte tvättat på evigheter så nu har jag en jätte hög som måste bort. Nu måste jag egentligen plugga, hade tänkt ta Sh uppg lungt, men sen kommer jag på att jag måste göra min engelska uppg tills imorrn, och den måste göras för den berör fler eftersom det är en grupp grejj, saker man gör själv är inte så viktig för det rör ju bara en själv, men grupparbeten kan man inte skita i för det rör ju många fler, så den måste jag göra, men har iingen lust! =/, bläää för skolan!, nej men har jag klarat mig så här långt så ska det fan gå hela vägen, har ju massa grejjer att se framemot, som TH konserten, min språkresa till malta,GF i sundsvall ,hela sommar lovet över huvudtaget, trots att det är med än 100 dagar dit. Men nu vill jag även till en festival, vet inte vilken eller med vem, med vem kanske kvittar:P hahah vill iaf någonstans, typ hultan,p&l eller WTAI, eller jag vet inte finns ju såå många way out west också!, omg jag döööör!

tips?, vilka komemr ha de bästa band i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback