Tisdag

Godmorgon, just nu sitter jag i skolan och har svenska. Vi har börjat med nån ny tråkig grejjs,typ skriva en jobb ansökan som är sjukt tråkigt!. Senare ska jag möta pappa vi hötorget eftersom jag ska få pengar så jag kan köpa mina converse och lite annat jag vill ha :D!, weii har längtat så mycket för dom!, har egentligen velat ha sånna länge men det var mer på allavar sedan i december som jag just vart fast för dessa vita , förr ville jag ha i alla färger:P, hahha idag har vi redovisning på engelskan om våran president kandidat och vi har Hillary, jag får se hur det går men det känns inte så jätte bra , så nu ska jag plugga på engelskan istället, känner att jag istället kan göra svenska grejjen hemma!. Så nu måste jag jobba, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback