Torsdag

Hejhej, just nu har jag medieproduktion som jag har varje torsdag. Idag har jag invigt mina fina vita converse skor ^^ och även svarta vår jackan från H&m som jag köpte igår ^^ tihi. Idag händer inget speciellt, ska kanske ringa min faster så jag kan få USB kaneln till kameran för har innte lagt in bilderna än :S, hahha. Min kompis lina ska till Thailand imorrn, gud vad sköönt!. Läntar sjukt mycket till min,Mimmi och Emelies språkresa till Malta, jag har ju redan börjat sommar shoppa och planerat massa grejjer jag ska köpa com jag också ska ha till resan ^^ men nu ska jag försöka jobba :P, ha det!.

Kommentarer
Postat av: Lina

GAH ! LÄNGTAR TILL IMORN :D

2008-02-28 @ 08:19:00
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback