Update

Har varit hos tandläkare hade lite svårt att hitta dit eftersom jag aldrig varit där och pappa kom inte riktigt ihåg vart de var (han går in hos tandläkaren där), men väl hos tandläkaren gick det super ,hade tydligen jätte fina tänder, inga hål :O även om jag inte varit hos tandläkaren på mer än 1 ½ år!, men ska tillbaks tid på fredag för att få putsa min tänder lite ^^ bra för det vill jag!. En bra grejj som jag inte gjort idag i jämförele med alla andra dagar är att jag inte har sovit "middag" , men jag kunde inte somna igår kväll så därför bestämde jag mig för att försöka hålla mig vaken idag, och jag lyckades!!. Hahha, har mejlat Hm om min paket ändring så jag hoppas att det fixar sig. Min kära flickor Planerar mig någon överaskinigs grejjs efter som jag fyller år på måndag men jag vet inte vad dom hittar på mina bus flickor!, men hörde att dom snackade om en tårta på måndag,men har ingen aning om vad dom fixa för nått på fredag, för Mimmi frågade mig om jag gjorde nått då för då ska dom ju göra ,eller jag vet inte vad det är men någonstans ska jag på fredag :Pmen har inte fått nå mer info ån :P, håll er uppdaterade ;)! hahah ha det än så länge! peace

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svar: haha! Bra lilla gumman. Nu kan du också känna att du gjorde något bra idag ;) Du sparade energi! :) Haha. Fredag kommer bli så kul! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback