Update

Idag var jag och köpte min väska, 149 kostade den sjukt billigt^^, Kollade även efter skjortan som jag skrev om här , och den var snygg lite geomskilnig bara och den är tillräcklig lång att ha leggings till, men jag hittade en annan blå randig skorta hor vero som passade mig mkt bättre, får se om jag köper den .Det ända negativa är att den är på gränsen till att kunna ha till leggings,måste nog ha mini short til eller nått.  träffade även girlsen då men vi skildes eftersom dom skulle köpa en present till mig eftersom jag fyller år på måndag. Imorrn får jag veta vart jag ska och vilken tid och dom kommer hämta mig där, men  har ingen aning om vad dom har hittat på :P hahah, men det lär bli kul!
funderar på om jag ska till min faster och fråga om jag får låna hennes kamera så jag kan lägga upp bilder om fredagen här ^^, tror det ska höra med faster, så håll er updaterade för mer info ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback