Update

det blir inga fler inlägg idag ich det vart inte förden delen heller så många men jag har varit upptagen hela dagen, först gick jag på stan och köpte mina converse, sen tvättade jag kläder och sen såg jag att mina skor var alldeles för stora så jag åkte in till stan igen för att byta men den mindre storleken var slut överallt vi hötorget och tcentralen så jag bestämmde mig att åka till kista som tur fanns str 36½ kvar där och dom passade bra vilket jag inte trodde. Har egentligen strl 38 men converse storlekarna är så konstiga så jag måste gå ner 2 strl för att dom ska passa :P hahah men nu ska jag kolla på systra i jeans och käka lite godis,Imorrn blir det fler inlägg så kika förbi! peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback