Update

tjemors, vaknade för ca 1 timme sedan för jag var helt slut när jag kom hem från skolan som jag oftast är. Efter skolan drog jag,Lina och Emma till stan för emma skulle köpa några grejjer och då kom det fram två tjejer från METRO till oss och frågade om dom fick ställa lite frågor om mode och självklart fick dom det. Dom ställde fråger och knäppte massa bilder på oss där vi står vi pappas stånd i hötorget för han säljer där. Så imorrn kommer vi nog med i tidningen annars på lördag eller måndag tror jag ,vet inte :P men håll utkik efter mig:p hihihi
det var lite kul. Såg idag även att biljetterna till hultsfred hade släppts så nu måste jag bestämma mig om jag ska dit.  ska jag det så köper jag biljetterna nästa månad. ha det bra!:D


Kommentarer
Postat av: MATILD

haha, vad kul att vara med i tidningen :D ^^ ha en bra kväll !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback