Fredag

skoldagen tog slu för flera timmar sen och nu är det äntligen helg!. Idag så skulle vi redovisa våra power point uppg, men alla hade inte färdig och typ ingen vill redovisa,så lärarn var sur och sa att alla skulle få IG på det momentet och att vi fick sluta,sen gick han. Min power presentation var färdig och även Mimmis, men problemet med min power point uppg var att jag ville ha en ljud film,men jag hade ingen och jag kunde heller inte ta från youtube eftersom den sidan var spärrad av skolan!, men tillsist så bestämde vi oss för att vin inte vill ha IG så vi gick och letade efter han, och hittade till sist han, och det blev en power point redovisning, jag vart väldigt nöjd med min power point presentation, men hade varit mkt bättre om jag hade musik till, btw så handlade min power point om 11 september. Så av hela min klass var det bara 6 personer som redovisade :S, aja :P. så var min dag!, jag har föresent också sov 3 timmar som vanligt :P , hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback