Fredag

idag sov jag uuut, har kollat på språkresor brochyrerna och kan nu även tänka mig åka till malta på st pauls bay och bo på global village där^^. Iaf igår så var jag på Rock björnen och det var jätte kul, ända minuset var HOVET!, det var första gången jaf var där,men jag tycket inte alls om stället,skit faligt ställe ju!, vi hade plats längst upp och det var ju brant som in i helevete att gå upp, nej gillade verkligen inte hovet!, globen är sååå mkr bättre!. Men iaf över till galan mina favoriter tokio hotel tog hem ett pris och jag vart så glad att jag nästan började gråta,och ni behöver ju itne gissa på att jag skrek som en galning när dom sa "tokio hotel" :P,dom var så värda priset!. Sen tyckte jag att det var skiiit dåligt av Timbaland att inte ens lämna ett video hälsning när svenska folket gett honom 3 rock björnat!!! dåligt stil timbaland!!!!. Självklart var Björn gustavsson så skön som han alltid är! och älska Alex shulman!!, hans som "meddelande som kom på skärmen på scenen var sjukt roliga :D!.Kommer lägg in bilderna nån dag då jag åker till faster eftersom hon har programmet till kameran!.

Vet ni också vad jag tänkt göra :P?, jo jag ska sälja min TH biljett eftersom jag har en usel plats, vilket jag såg i går när jag var där, så vart jag skulle sitta när TH konserten va, och det vill jag verkligen inte !Så istället ska jag köpa en bättre plats för lite mer pengar :/,men skit idet ,det är ju tokio hotel vi snackar om!

Här är länken till aftonbladet.se där det är om th's vinst: http://www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1693844.ab

Här är ett tacktal från Tokio hotel när dom vann rockbjörnen! (inte jag som filmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback