Godmorrn

Sitter här för planera mer min språkresa! så nu ska det jämföras och kolla datum m.m!. Varför jag valde just så snabbt att åka på språkresa är för att jag kom på att nästa sommar är jag 18 år och då känner jag mig lite för "stor" för att åka på språk resa. Så egentligen kommer det bli bra om jag åker till grekland eller england för jag har även bestämt mig att efter att jag tagit studenten så kommer jag åka till usa och jobba som aupair i 1 år, vilket betyder att jag då inte behöver åka till usa på språkresa när jag ändå ska dit om nå år till! :D. Bra planer va :)!

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha ja precis, blinka lite med ögonen och se sådär oskyldig ut, haha :D hm,asså jag var med orolig över det när jag skulle till Malta, men eftersom jag bodde på hotell så hade dom ju koll på en och var man så dum så man gick på stranden under kvällen så klart man kunde bli våldtagen liksom, så man höll sig ju där det var folk och upplyst :P Men det var underbart där, Malta är verkligen jättefint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback