London by the sea

ja så kallas brighton, och när jag läser om det så är det den staden som passar mig mest!, både sol,bad och shopping!

Nu är det så att jag prata med pappa om att åka på språk resa och han är lite orolig över att jag ska åka själv dit,men han vet inte riktigt hur det där går till så imorrn ska jag låta honom se informationen om allt så han har koll. men jag vet att jag kommer få åka bara han får lite information. Så jag ska åka till brighton och bo hos en värd familj i 3 veckor ! Det kommer bli så kul att få träffa nya vänner och resa utomlands SJÄLV . hela kalaset kommer och gå på ca 15.000 och då har jag räknat in mina fick pengar!. Men dock har jag inte bestämt om jag åker med sts eller ef, beror på vilket av dom som är billigst^^

image376

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh ja vill me ! :D
ska fråga idag om jag fåååår (:

2008-01-23 @ 17:25:15
Postat av: estefany

ja gör det ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback