Måndag

Då var det måndag  och skola igen vilket är skit jobbigt, jag orkar verkligen inte med skolan! Har ingen lust att göra uppg,elr lämna in dom, och jag ligger redan efter med ca 3 uppg! JOBBIGT, så nu är det pluggplugg som gäller. Alltså seriöst så känner jag mig typ utbränd!, uttråkad och ingen pepp på skolan,vet verkligen inte vad jag ska göra. Har ju funderat på ta ett sabbatsår (hur de nu stavas),men jag vill inte ta studenten ett år senare än mina flesta vänner, så jag ska verkligen försöka jobba på!, pga av allt tråkiga skolarbete så har min period där man känner sig "nere" kommit,sjukt jobbigt . det känns som om man är nere utan anledning. Men nu ska jag skicka över lite grejjer från den här datorn till min mejl för jag ska till faster och jobba hemma hos henne!, Ha det . puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej ! du får inte ta ett sabbatsår Estafanny-lefanny (rimmade?)
vill ju ha dig i klassen ju ! :D :D

2008-01-08 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback