Måndag

Då var det ny vecka, men det känns som veckan kommer gå rätt fort, hoppas det iaf. Idag hade vi medieproduktion och jag som hade sett så mycket fram emot det, vart det inte som jag trott, självklart började vi med det jag tyckte va tråkigaste vilket är text och kommunikation, sen kommer vi få hålla på med foto,grafisk design,rörlig bild, och så var det nån till. Idag hade vi också idrott och vi spelade innebandy vilket jag gillar ^^, kanske inte så bra på det men självklart kämpar jag !, idag så var iaf lagen inte så bra fördelade eftersom dom som var bra på innebandy kom i samma lag och "resten" i de andra laget, och självkart var jag i "amatörlaget", men trots det var vi grymma, vi kämpade som innihelvete och till en början såg det bra ut men i andra halvlek vart det sämmre, "matchen" slutade5-2 till andra laget. Nu när jag kommit hem har jag hunnit sova, sov till ca 19.10 och sen var jag tvungen att gå upp annars skulle jag vara uppe hela natten,eller gå upp vid 04.00 :P, nu ska jag slänga in några till inlägg innan jag lägger mig. Föresten en dålig grejj var att jag och min bror brukar kolla på ztv på kvällarna då det är anime(manga) och det finns en serie jag gillar som jag börjat följt:P som heter fullmetal alcemist , men det visades inte idag =/, vet inte vrf!, hoppas den kommer tillbaks imorrn!. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback