Onsdag

Idag sov jag länge pga att jag inte kunde somna igår kväll, så vid ca 02.00 på natten satte jag igång att sätta ALLA video filmer i ordning och kollade i alla film fodral att allt låg rätt :D, sen kollade jag på halva shrek 2 (som jag BTW älskar) innan jag somnade. så idag vaknade jag runt 12.30. käkade lite frukost och kollade på pearl habour som jag allt börjar gråta till :P. sen drog jag till Erika för att hämta min grejjer, sen gick vi ner till stan för att möta Pillan,Hanna,Julia,Alicia och Ida ,sen drog vi till källar krogen (om den nu hette så :P) och käkade lite mat innan vi drog till pillis och spelade guitar hero,galen panna (som jag btw vann ^^) och UNO. och nu sitter ag här hemme i skb. Ska nog dra tillbaks hem till stockholm på lördag eftersom jag har massa arbete att fixa innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback