Onsdag

Idag hade jag sovmorgon,som var skitskönt, hann även käka ordentlig frukost som bestod av pannkakor m jordgubbs sylt och vanilj te :D, jag älskar och käka ordentliga frukostar,helst med allt ! ex pannkakor,ägg röra,bacon,bröd,fil,latte,juice,vattenmelon osv :P, och sån frukost fick man på first hotel, jummie!. Imorrn är det prov,men jag kan typ inget!, ska be om att få göra kompliteringarna istället!, men självklart ska jag iaf försöka imorrn. Nu är det även bestämt att jag ska bjuda Elena på tokio hotel konserten som är den 3 april på hovet. Hon ska få den som en födelsedags present,eftersom hon fyller den 12 januari!, min gumma :D!!, jag vet att jag är så generös!! för en biljett går ju på 800 kr! men det är min Elenis värd!!!! nu ska jag kolla in Elin klings sida!, hon är btw en av mina stil ikoner!! :D synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback