Onsdag

Idag hade vi engelska redovisningen och det gick väldigt bra för oss (Mimmi, Lina och mig) tycker jag, det ända dåliga var att det vart lite strul med powerpoint presentationen när jag skulle berätta om disney world :P, men de fixade sig :P, Sen idag så har jag köpt min efterlängtade biljett :D, TH biljetten alltså :D så nu längtar jag otroligt mkt till den 3/4 !!, och då ska jag fan inte sitta still en sekund elr för den delen heller vara tyst, nej där ska det sjungas och rockas loss ^^!. Ikväll är det "Girls at the playboymansion" vilket är jätte kul!. och imorrn är jag "ledig" så det blir skönt!. Eller egentligen så har vi EN lektion, men eftersom vi redan fått betyg i den kursen och det var den sista lektionen så var det inte nödvändigt att gå dit :P, så imorrn är jag ledig!, men på fredag är det prov i data kunskap och provet är om excel och jag kan INGENTING!! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback