Språkresa

Nu är det så att jag bestämt mig för att åka på språkresa i sommar, det är inte helt bestämt men iaf 80%, det jag ska göra nu är att bestämma mig om jag ska åka med sts eller EF, nån såm vet vilket som är bättre. Jag kan inte heller bestämma mig vart jag ska åka eller bo! men helst bo "global village" eller sts club" så man bor som i ett student hem, men då är det MKT dyrare!. Antingen blir det bo i STS club i grekland ,global village i torqay i england eller världfamilj i brighton för dom här är dom som verkar roliga och samtidigt på ett datum då jag kan åka!. Nån som varit på spåkresa som kan komma med nån tips? eller nå fler som ska på språkresa? isf vart ^^?Men en sak som känns rätt onödig med att bo torqay är att om jag bara betalar nån tusing till så kan jag lika gärna åka till USA =/, och det vill man ju gärna

image362 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ne, förhoppningsvis inte! menar, tror inte dom säger till dig :P jag var på malta med sts, och det var bra! tyckte dom hade bra koll på allt och man kände sig trygg :)

Postat av: Lina

Åh ja vill me på språkresa ! :D
men har inte tid eller råd, de får bli nått annat år ! (:

2008-01-21 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback