Gatufesten Fredag

Kvällen började med att Erika och Hanna kom till mig och sedan gick vi mot stan och Erika skulle köpa en en-dags biljett billigare av en kompis till hennes pojkvän så han mötte oss med bilen och som tur fick vi skjuts ner :). När vi kommit ner började det regna så vi fick springa och sen gömma oss för regnet osv :P. Vi gick runt på området och sen gick vi och kollade på mando diao en liten stund 



Sen var det dags för karusell :)



Sen äntigen var det dags för The ark som var grymma, tyvärr gillade väl inte de andra dom så mkt eftersom de ville gå =(, så jag såg bara 4 låtar =(



Jag fick iaf se dom :D.

Sen tog vi 02,15 bussen,vi orkade inte gå hem:P, sen satte jag på lady o luffsen och satt och tittade på den tills ja somna :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar; ojdå, aha. Men hm, jag vet inte om du verkligen behöver ett sånt kort eller inte. Asså det är ju inte så att du inte får åka med bara för att du inte har ett sånt kort såklart. Men gör så som du skrev i ett tidigare inlägg. ring och fråga. Det går säkert att lösa på nått annat sätt, och de där kortet behöver du endast använda om du blir sjuk och ska in på sjukhus så att det kostar massa pengar. men annars är det världelöst att ha med sig. :) men ring, och berätta sen vad dom sa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback