Gatufesten Torsdag

Hallå. Jag fattar inte att jag kom upp vi 11.30 eftersom jag inte somnade förräns vid 4 och då började det bli ljust ute igen:P, ska berätta om igår

Jag satt på bussen på väg till stan när jag såg att jag fått ett sms och den var från Erika, hon frågade ifall jag kunde komma till resurangen invito där hon satt och käkade med sin pojkvän för hon skulle inte hinna möta mig vi navet. Klart att jag visste vart invito låg, NOT. Jag hade inga pengar på mobilen så jag fick gå runt och, jag kom till sist fram :) .

När de var klara gick vi in till GF området och gick runt tills det var dags för Adam tensta att uppträda, vi var där hela konserten igenom och jag och Erika fick en lite crush på Adam T för han var så söt och han är så cool, har rör sig så coolt och de ser så naturligt ut på honom:P.



Sen kom Hanna och Josefin
så gick vi runt, gick även en sväng in till donken och käkade lite.
Sen gick vi och ställde oss framför scenen inför Magnus ugglas konsert, vi stog näst längstfram imitten, några minuter efter började folket komma och innan ens konserten börjat var det jätte mycket trängsel
och vi orkade bara stå där och se Uggla i 10 minuter innan vi gav upp, det gjorde så jävla ont , fick en armbåge i fejjan en arm som tryckted i midjan och jag som inte ens är ett fan av Uggla tyckte verkligen inte att det var värt att stå där, men hade det varit tokio hotel som stog där skulle jag stanna där tillsjag svimmade :P hahha. Men efter som trycket kom fram i från coh från siderna och att vi stog nästan längst fram var det omöjligt för oss att ta oss ut ute vägen, så vakterna vi st'ngslet fick bära över mig,Hanna och Erika :P

Ja vi stog väldigt nära, detta är dock med zoom, men ändå!

Sen Var det Dags för karuseller och självklart fick vi alla fem åka gratis en gång för jag och hanna bad om det haha, killen var väl i 20+ åldern och han ville ge oss gratis med gubben brevid som också jobbade där ville inte men vi fick åka gratis till slut och det roliga var att både den unge och  den gammla satt sig på "vagnen" brevid oss och åkte också :P hahah! De var den karusellen där man siter i en rund grejj och så åker den runt medans de som jobbar där snurrar på vagnarna:P haha ja tror ni fatar vilken jag menar:P. Sen var det dags för mig och Josefin att åka batman, jag trodde att den skulle vara läskig, men när man åkte ett varv var det inte läskigt längre, o inget pirr i magen kände man =(. Det är ju det man vill ha, det är ju därför man åker karusseller, iaf jag.

Jag sitter näst längst fram med en grå kofta =).

Sen gick vi runt lite till och medans vi gick där kände jag i håret och det kändes som värsta tovan i håret och när jag kollade var det ett tugummi som satt fast där :O, sån jävla otur! Så där fick jag slita bort massa hår och när jag kom hem fick jag kilppa bort det värsta :( men som tur sitter håret bak undet så det syns inte att jag klippt bort en del i håret :P haha
Vi var tröttar så vi tog 01.15 bussen hem och Alex och Erika stannade. Bussen är så jävla dyr! 45 typ kostade den för jag hade 90+ på kortet och efter så hade jag bara 50 kr!:O Aja idag så går jag och Hanna hem för man får både motion och spara pengar,  jag vet inte hur långt det är men ca 5-7 min med buss och för mig tar det ca 30 min att gå, men man kan lätt gå sträckan på 20 min :)

När jag kommit hem fixade jag kvälls fika och gick sen ner till rummet och kollade på jalla jalla :D hahha


Kommentarer
Postat av: Mimmi

läs det här :) http://bubbelsnubbel.blogg.se/2008/july/st-pauls-bay.html#comment

2008-07-04 @ 17:07:32
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback