Malta

Halla, en vecka sen jag skrev seast, men jag har  inte haft tid att vara vid en dator.

Mandag 7/7:
Jag vaknade 03.20 och akte sedan mot arlanda. dar framme var vi tvungen att hitta vart vid hela inchekningsdisken vi skulle motas, sa dar gick vi fram o tillbaka,men tillslut hittade jag dom och da kom Mimmi ocksa.

Vi checkade in vara grejjer och vantade sedan for att ga till sakerhetskontrollen.
Nar alla kommit in sa fick vi sedan ga for att fika och sedan var det dags att flyga mot frakfurt. I frankfurt var vi i ca 2 timmar innan vi skulle aka mot Malta.

Framme i Malta tog alla sina vaskor och sedan delades alla in i vilka som skulle bo i club och vilka som skulle bo i vardfamilj. sen nar vi kom ut var det varsta chocken, det var sjukt varmt ute och luften var jatte varm, det var 40 grader i skuggan. Nar vi kommit fram delades vi in i vara rum och jag och MImmi fick tillsammans med en tjej som hette Rebecka.

Den forsta grejjen vi skulle gora var treasure hunt,  vi delades in i grupper och skulle sedan ga och hitta massa olika grejjer, den laget som varn (inte vi) fick godis.

Det var forsta dan o jag hinner inte skriva mer men ska gora det, lovar.
Vi gar i skolan i ca 3 timmar och jag kom i den avancerade gruppen :D
VI gor grejjer hela tiden sa vi ar typ jatte trotta hela tiden ,men det ar kul.
Nu ska vi aka ivag o ha beachsvolleyball :D, ha de gott mina vanner

Kommentarer
Postat av: erkkky

låter ju kanon puppis! hoppas du har det bra:D<3

2008-07-14 @ 21:58:15
Postat av: Lina

Jag är så sjuuukt avundjuk ! :D

2008-07-16 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback