Ny bok

Livet rullar just nu, sitter här och käkar gelé godisar och läser min nya bok. Jag är egentligen ingen person som brukar läsa böcker, men om jag ska läsa ska det hälst vara sanna händelser, alltså självbiografier Och det var just en självbiografi bok som jag köpte med mig hem, ingen mindre än Jenna jamesons "Att älska som en porrstärna". Jag vet en kompis som läste den och den verkade bra, därför köpte jag den. so far so good iaf.

Nej annars så var jag i hötorget idag till stängningstid men jag hann gå på stan lite, köpte hem lite asolsprit till piercingen och lite andra små grejjer.

Just nu orkar jag inte ladda upp bilderna på bloggen, energin har inte riktigt kommit tillbaka än, men jag vilar så kommer det upp nångong under veckan. Nu ska tillbaka till boken. Ciao bella/bello

Kommentarer
Postat av: Lina

Va roligt att ni är hemma igen nu!

vi får träffas någon dag :)

2008-07-30 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback