självbiografi

Hallå! första inlägget idag kommer lite sent, men jag har inte haft orka att sitta vid datorn, tror det eller ej jag känner inget måste att sittta vid datorn, jag har ju trots allt klarat mig i nästan 5 veckor utan dator. Men jag hade igentligen ingen lust att sitta vi datorn men tänkte att ett blogg inlägg är ett måste :D. Annars så har jag bara läst min bok hela dagen, den är riktigt bra, boken är ganska tjock, 598 inklusive bilder. och just nu är jg på sida 258, jag pratar förstås om boken jag köpte igår Jenna jameson "att älska som en porrstjärna"

Jag funderar på att fixa in alla bilderna från Malta nu och sedan gå över till min bok igen :P
När jag läst ut den ska jag läsa marilyn mansons självbiografi(tänk va spännande att läsa om hans liv!)
sen även mötley crües bok the dirt

Vet ni nåns självbiografi som skulle vara kul att läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback