Tisdag

Hallå! jag är uppe  alldeles förlänge och sover alldelesförlänge, jag gick upp för en timma sen och det är ju jätte sent, men på lördag ska jag ändra det eftersom bussen går vi 09 och på malta ska vi gå på skolan och då går man nog upp vi 7-8 tiden vilket är bra annars skulle man bara sova bort dagarna :P. Det känns helt otroligt, malta resan är bara 6 dagar ifrån mig, snar kommer dagen som jag och Mimmi räknat ner så länge, från 100+ dagar sen typ :D.

Idag så ska jag nog ner till stan efter 4 med min kusin o möta upp min bror och vara där på stan ett tag, måste även till banken och skicka in pengar til en kompis. Jag längar till imorrn för från och med imorrn kommer nästan varje dag i nästan 4 vecor vara roliga :D. imorrn börjar de roliga med gatufesten och jag får spendera den med mina s-valls brudar, åka karuseller o lyssna på nice musik :D hahah det kommer bli The ark,Adam Tensta, Mange,Petter mfl. Dock blir det ingen håkan hellström för mig eftersom han är på lördag och då åker jag ju hem, men jag har ju redan sett han iaf en gång :p.



1. Daltoon's Saloon9. Langoskungen17. Ikea
25. Parlino
2. Jacobs VIP-Terrass10. Thai Food18. Aftonbladet Klick
26. Djurens Rätt
3.  Mark Twains Veranda
11. Pizzeria
19. Femkamp
27. RFSL
4. Oscar Matsal & Bar
12. Norrlands Älgkebab
20. Flygsimulator
28. Alla olika
5. O'Leary's
13.  Tex-Mex
21. GB Glass
29. Tjurridning
6. O'Bar/Lilla Oscar
14. Jafaris Munkar
22. Bungy Bouncer
30. Ben & Jerry Glass
7. Waynes Coffe
15. Telenor
23. Leksandsknäcke

31. Madhouse John Bauer

8. Medietältet ST
16. Com & Ät Crepes
24. Svenska Kyrkan
32. Axels Nöjesfält

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback