28 juni

Idag är det lördag, har inga party planer, skulle igentligen träffat en kompis idag men jag tror att jag ska på bio med min kusin eftersom hon vill bjuda mig, så nu ska jag kolla vilka filmer som går på bio. Imorrn så händer väl inte så mycket, gatufesten börjar på måndag men de 2 första dagarna är tråkiga, det roliga börjar på onsdag. Nu är mina planer att jag missar sista gatufestdagen (lördag) och åker hem til stockholm då, sover hemma den kvällen och kvällen efter (sön) ber jag pappa köra mig till Mimmi där jag sover över så åker vi tillsammans till arlanda för vi ska vara där 04.40, 2 timmar senare åker planet på Malta! läängtar :D hihih nej nu ska jag kolla upp lite filmer sen fixa mig, jag sitter fortfarande i pyjamas :P hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback