Forever 21

Forever 21 har ju riktigt fina kläder men jag har inte riktigt vetat om jag ska betställa eller ej frakten och tullen blir ganska mycket, men nu har jag bestämmt mig att jag ska beställa när jag kommer tillbaka från malta, alltså med pengarna som blir överm om det blir några över vill säga:P  men det tror jag :P haha, Men beställer jag ska jag beställa massa på engång för tull och frakt kostar ju och blir dyrare om man beställer flera gånger, så man tjänar nog på att ta fler på engång än lite, många gånger om ni förstår hur jag menar :P.

Kläderna jag förmodligen ska klicka hem, ja som jag sa, jag ska beställa mycket kläder, kanske blir mer eller minder.









Kommentarer
Postat av: aeel

jag letar och letar men hittar inte den korallfärgade klänningen på forever21 :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback