Fredag

Hallå! sitter här och kollar på a shot with tila tequila . idag var jag på "smaka på stockholm" med Emma och värmen är sjukt jobbigt, usch! vi gick runt där och det var så jobbigt att komma fram för det gick så segt, men till slut gick vi till donken ist och vi käkade där, det var iaf mysigt att bara sitta där och prata med Emmis pemmis :D. Men usch va onyttigt jag har käkat! t ex igår käkade jag nudlar och idag med, till frukost käkade jag pannkakor och idag käkade jag också chicken tasy, men imorrn blir det bara nyttigt mat, eller jag tror det iaf, vi ska ju grilla hos Lina, det kommer bli så kul!
sen ska vi ta med oss Jordgubbar :P och chocklad, men det är ju inte o nyttigt :D hihihi nej nu ska jag fortsätta kolla på tila tequila :D Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback