Laserdome

Ja idag var vi på laserdome med klassen, det gick ju inte så värst bra för vårat lag, men vi var bara tjejer och 2 typ 11 åriga pojkar, ett lag var blandat och tredje laget var nästan bara killar och en tjej och dom vann, men dom var säkert "vereraner" :P haha. Efter drog vi till donken en snabbis för några skulle käka och sen skulle klassen mötas på observatorie lunden och där hade vi picknick med klassen, vi har skolavslutning imorrns så det var det vi gjorde som någonting innan vi slutar. jag och Mimmi snackade ihop oss angående morgon dagen om vad som händer osv så planen är att vi först drar till kungsan och checkar sverige matchen där och sen drar vidare, sounds good, jag gillar faktisk fotboll :P wiee, har suttit och kollat på laguna beach och det är bara ett avsnitt kvar innan jag sett sesong 1 :P, nej nu ska jag träna lite, sedan blir det jorgubbs/banan smoothie :D yummi! :D hihih, nu till träningen, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback