lördag

hållå mina vänner, känner mig lite stressad för om en minut måste jag dra till afären, köpa en marabou choklad kaka och sen dra till tunnelbanan. Men iaf idag så hjälpte jag till i hötorget, sen fick jag och min bror käka på china, mucho rico! jag år kyckling spett men jordnötsås och ris och den var precis lagom stark, jag gillar då maten är lite stark iaf :D, sen gick jag runt på stan och letade efter bikin men hann aldrig prova för det var så långa köer, så jag la undan dom så imorrn ska jag in och prova dom. Nu är jag här hemma, ska fixa håret nu och sen dra. Ikväll ska vi tjejer vara hos lina och ha det mysigt. Vi ska grilla och hoppa stutsmatta, Wiie, tar med mig kameran :D, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback