Lördag

Hallå, idag är det midsommar dagen och jag har faktiskt gjort en massa. Jag sov rätt länge, men fick inte så mycket sömn den sista timmen för då kom brorserna in i rummet och skulle spela PS2 som är inne på mitt rum och jag vaknar jätte lätt så den sista timmen låg jag mest där och försökte somna om men det gick inte. Efter så  har jag käkat frulle, tagit tvätt tid, städat rummet och packat nästan helt färdigt. Det ända som fattas att packa ner är smink tandborste och sånna hygien artiklar, men det gör jag på måndag morgon, jag har inte heller packat alla skorna som ska med för jag måste gör ett till hål på ett par skor för nu är det för stora ( göra hål på bandet som är på vristen) men det får pappa fixa, så allt är nästan färdig. Sen kl 19 har jag tvätt tid, känner mig så duktig som hunnit med allt sånt! Har träningsverk i magen :P men det går. åhh på måndag åker vi :D wiee, men ska först in på stan och fixa bankärenden och hämta pass, sen vi 17 åker bussen, men vi är nog där redan halv för vi är ju 5 st som åker och vill vill ha platser brevid varandra :D.
Nu ska jag leta efter nån film eller så för jag har sett hela säsong 1 och 2 på laguna beach, men ska nog börja se sex and the city serierna också:P Pappa och syskonen har dragit på latino festivalen, vi är ju latinos :P, men jag orkade inte, nu ska jag surfa vidare, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback