Lördag

Hallå, whats up!. sitter pch kollar på "americans best dance crew" och en kille lär massa colla dancer, i like! jag älskar att dansa!. Idag var jag på hötorget hela dan och Emelie kom även förbi tillsammans med hennes pojkvän, hon köpte även med sig 2 navel piercingar, vi har som sagt riktigt fina piercingar där och jag ska även få plock med mig ett par innan jag åker till sundsvall, men jag vet inte om jag kommer junna byta än men jag kan ju teste, jag har haft min piercing mer än 1 månad. jag vet inte vad det är med pappa men han har typ  fått värsta frukt frossan, t ex igår köpte pappa jorgubbar och jorde jucei av det sen käka vi jordgubbar med smällt chocklad till kvällen, pappa gjorde även annanas juce till sig själv, o idag så köpte han 5 paket jordgubbar, 3Kg bananer, ½kg persikor och en vatten melon :O, så här hemma ska det käkas mycket frukt, men det är ju bättre än godis :D, ikväll blir det också jord gubbar o chocklad :D wiee. Just nu är det Sverige spanien och jag tror tyvärr att svergie förlorar men jag hoppaas att jag har fel. nu ska jag dansa vidare :P Peace Out!


Update 20:00

Jag hade rätt, Spanien vann med 2-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback