Onsdag

Hallå, sitter just nu hos Mimmi, vi ska fixa oss osv och sen dra till kungsan där vi ska kolla på sverige-ryssland matchen och vi är peppade för vi har sverige tröja, flagga och även färg till ansiktet =) haha så det blir kul, fler folk kommer så klart dit men när vet jag inte, jempa och de andra skulle iaf komma lite senare. TIll dagen iaf, jag vakande vi 7 tiden och började fundera vad jag skulle ha på mig, hade ingen aning så jag tog fram klänningen från förra årets skolavslutning och klippte bort volangerna, men då vart den för kort att ha som klänning så jag satte på mig ett par shorts under och guldiadem =), slänger upp en bild på outfiten imorrn. Sen drog jag till skolan och där var vi i matsalen en stund och sen gick klasserna till olika klass rum för att fika med sina mentorer och där fick vi saft och jordgubbstårta =) Mums, sen drog vi hem, så nu har jag sommarlov =). men jag tar med mig kameran ikväll så ni får se hur jag hade det idag =). Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback