Portugal

Jag drog ju som sagt till hötorget och var där till stängningstid, skulle hämtat mitt  pass me polishuset hade stängt tidigare idag och banken hann ju stänga så de grejjerna fixar jag på måndag för jag åker inte förrän kl 17 på måndagen, jag och tjejerna åker ju till sundsvall för er som inte vet det :P. pappa,jag och 2 av mina småsyskon var även o storhandlade, snacka om mega låga köerna!. Sverige svek mig igår, jag trodde seriöst att de skulle ta ryssland med typ 3-1 eller 3-2! men så vart de inte! Men Ryssland kommer inte längre, för dom ska möta holland och har ni sett holland spela? :O dom är grymma, jag tror på 4-1 till holland typ. Men iaf eftersom Svergie åker t hejjar jag nu på Spanien och Portugal, men ser inte bra ut för Portugal just nu, de ligger under med 2-0 mot tyskarna, men bara 29 min har gått så jag hoppas det fixar det och att de vinner!. Nej nu över till matchen! Peace Out!


update 22:51

Min Portugal förlorade =(, då har jag bara Spanien kvar att heja på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback