ready,set sundsvall!

Jag så här är det, jag bodde i sundsvall förut med Mamma och hennes man och mina syskon, sen gick mamma bort och efter ca 1-2 år flyttade jag till stockholm där jag pappa bodde. Jag har alltså kvar vänner och syskon i sundsvall så till sommarlovet ska jag dit. Jag ska ta med mig Mimmi,Lina,Emma och Emelie dit och vi ska  bo i huset jag bodde förut, ja vi har alltså kvar huset eftersom mammas man bor där med mina små syskon, så nyss ringde jag honom (jag har försökt nå honom sen flera dagar tillbaka men han var aldrig hemma) för att kolla om det var okej att jag tog med mig fyra kompisar, jag visste självklart att det skulle vara okej, det är ju mitt hus också men det var ju bäst att höra med honom om vad han tyckte om det och så, det är ju trots allt han som bor där nu. Men det var iaf helt okej så nu är det bara att åka dit och ha kul :D, vi ska väl sola bada, käka ute och gå på stan, fast dom är ju vanare vid fler butiker och så :P för sundsvall har tex inte topshop, urban outfitter, weekday och massa andra, mest det vanliga, hm, cubus,bikbok, men dom fick iaf i höstan monki så dom håller på att förbättras :D. Men vi funderar också att gå och se sex and city filmen där, om vi inte kollar på premiären här, men det tror jag inte  :P, nu ska jag leta efter nån film jag kan se, ja jag vet inte vad det är med mig och filmer just nu:P haha har ett eget maraton med mig själv typ. Peace Out!



Nån som ska se filmen ? :D
Haha tror att det typ är ett måste för alla tjejer :P


Kommentarer
Postat av: Lina

wee ! om åtta dar åker vi :D <3

2008-06-15 @ 21:34:52
Postat av: Mimmi

Det ska bli såååå kul :D <3

Postat av: Estefany

Jaa det kommer bli så kul :D<33333

2008-06-16 @ 09:34:51
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback