Tisdag

Godmorgon, helt onödigt att jag är uppe nu för jag ställde klockan på 10 för jag börjar inte förrän 12 men jag vaknade vi 7 och låg i sängen men kunde inte somna om, jag klara värkligen inte och sova i denna värme så för 30 min sedan gick jag upp. Nu vill tossan in (min kisse) hihi hon är så rolig för varje gång hon vill in så puttar hon in dörren eller så skriker hon utan för, hon krafsar typ aldrig på dörren :P, hon är inte heller rädd för vatten vilket är superbra för min förra katt var det. Men iaf kl 11.40 ska jag möta girlsen vi rådmansgatan sen ska vi gå till laserdome där vi ska möta resten av klassen, ja det ska vi alltså göra som avslutnings grejjs, riktigt kul för jag har bara sån där laser grejj och det var på laserhallen i sundsvall vilket var för 2 år sen, men jag är tävlingsinriktad människa så jag ska iaf försöka vinna. Nu ska jag fixa frulle och ta en dusch, Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback