Tisdag

Hej hej!, är mätt för jag har prescis käka lite mat :), nyttig sådan :D.  Aja idag så var jag på skolan som vanligt men jag hade inte den sista lektionen eftersom jag skulle göra ett prov på svenskan, så hoppas det går bra, men tyvärr lutar det åt ett IG sa läraren, ush svenska är inte min grejj, men alla andra ämnena går iaf bra, men skulle jag få IG i kursen behöver jag inte göra om hela kursen eftersom det finns massa uppg jag redan klarat av. Efter skolan drog jag och tjejerna som ska åka med mig till sundsvall till cityterminalen eftersom vi skulle köpa våra biljetter, men det gick inte eftersom servern eller nått sånt var nerlagd för det var nå fel så MImmis mamma ska boka biljetterna på ybuss hemsida istället, gud va kul vi kommer ha :D. vi åker snart :D hihihi. Sen mötte jag upp pappa på hötorget så åkte jag hem med han, jag hämtade ävven ut mitt ID kort idag, jag ser btw ut som en kines kille :Phaha, aja ingen jag känner kommer behöva se den :P. Sen har jag väl inte gjort så mkt mer, ska plugga in engelska orden idag för vi har test på det imorrn. jag kollade även på polisens hemsida om pass och de kostar bara 400kr(dom nya) och ta ca 5 arbetsdagar, fan vad lättad jag blev när jag läste detta för alla andra sa att det tog typ 4 veckor och då kanske jag inte skulle hinna få hem passet till malta resan vilket skulle var väldigt synd för då kanske jag inte skulle kunna åka med fast jag betalt hela resan, men imorrn åker pappa och jag till polisen och fixar det :D, Peace out


Föresten sörjer vi alla idag eftersom jag inte kom iväg till hultsfred somm börjar idag, eller alla börjar kampa idag iaf.

buhu =(, men nästa år då ska jag dit,  då är jag också 18 år ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback