tvätt

Idag satt jag på skolan till kl 14, sen drog jag till hötorget för att hjälpa till där och vart kvar där tills vi stängde, jag gick dock till bilen kl 17 och somnade där för jag var så trött, skönt att jag har sovmorgon imorrn =).Nej nu ska jag iväg och tvätta, ska tvätta allt jag ska ha med mig till sundsvall och malta för nästa måndag åker vi till sundsvall sen när jag kommer hem åker jag till malta dagen efter så nu ska allt tvättas och planeras, allstå vad jag ska packa osv. Eftersom både jag och Mimmi bloggar varje dag så ska vi fortsätta med det när vi åker till malta och det komemr nog också gå i sundsvall fast då inte lika ofta eftersom vi mer ska vara ute. nu ska jag dra och tvätta kläder. Peace Out!


Kommentarer
Postat av: errkkky;)

JA, DÅ SES VI SNART:D

2008-06-12 @ 20:05:57
Postat av: Estefany

jag de gör vi :D<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback