Bärbar dator/internet

image1120

Jag nu verker det bli seriösare på mina tankar om att skaffa en bärbar dator med trådlös internet och det för vi kommer verkligen inte överrens om interneten här hemma med våra inneboende så jag sa till pappa att ta bort internet för jag orkar inte hålla på, så han ska säga up internet. Istället ska jag då skaffa trådlös internet och det kostar ju ca 200 i månaden och då har pappa sagt att han kan betala hälften ^^, bra, för 100 i månaden är inte mkt!
Sen om jag nu köper trådlösa internet så måste jag verkligen också ha en bärbar dator till!, vilket är bra för då kommer jag kunna blogga på heltid vilket jag vill! jag älskar ju att blogga =D. visst låter det bra ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback