Fredag

Hejhej, just nu sitter jag hemma hos faster, har varit här ända sedan jag slutade skolan, men jag vart kvar på skolan längre än väntat. Jag var tvungen att vänta på skolan eftersom jag var tvungen att vittna, det är så att det vart bråk bakom skolan mellan 2 gäng och en av gängen gick i vår skola och den andra inte , men både kniv och pistol var inblandade vilket är väldigt allvarligt så klart!, vi förhördes av polisen om vad vi sett, men av säkerhetskäl för alla inblandade "offren" så tänker jag inte näma några detaljer här, utan det får polisen reda ut. Hoppas att de tar fast de andra gänget iaf. Så idag var det fullt med poliser på skolan och även media var där från tv4 osv!, kommer nog med i någon sthlms tidning imorrn, gissar på det. Då får ni läsa det :P. Det spärrades även av, ja inte alltid man varit med om sånna grejjer!.

har även lite bilder som jag lägger up senare när jag kommit hem :D, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback