Lördag

Tjoho!, idag har jag typ sovit bort hela dagen, jag älskar att sova, eller vem gör inte det :P. Hahha nej men ska se melodifestivalen bara för att björngustavsson är så bäst och jag vill se om jag tippat rätt på vem som vinner,åker tillandra chansen och åker ut. Idag har jag tänkt ganska mycket på hultsfred och hur jag ska göra och jag vill verkligen gå så jag har planerat lite hur jag ska spara osv för allt ska räcka, sen kom jag även på att jag inte kommer få pengar på sommar lovet vilket jag egentligen hade räknat med från början så hela min plan sprack. Men jag får helt enkelt börja spara nu varje månad minst 900kr och sen jobba extra en massa, vilket jag ska göra imorrn, bra början nu får jag väl försöka jobba en gång varje vecka så kommer jag ha pengar över ^^ tihi. peace allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback