Onsdag

Tjohej, sitter i datasalen nu och väntar på jempa:P eller hon kom nu! idag har vi haft info dag om olika kurser och jag har problem ! jag vill välja ca 14 kurser men det vi får välja nu i 2:an är bara 300 poäng! och i 3:an 350 poäng! det räcker verkligen inte! Så det jag funderar på att välja nu till 2:an Trafikkunskap 150p,tyska 100p,info&layout 50p Och till trean väljer jag nog Spanska 3 eller 4 100p,italienska 1 100p, matteB 50p,historia A 100p. jag är sjukt sugen på eget  företagande men kursen företags ekonomi värkar jätte tråkig! men jag är helt klart för "ung företagande". Men nu ska vi gå! ha de bra peace out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

men vi har väl 950 valbara poäng? Vilket ger 300 nu och 650 i trean? eller :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback