Onsdag

Hejhej! denna vecka kommer gå fort det känner jag eftersom det redan är torsdag imorrn. Imorrn så har jag bara en lektion och eftersom läraren är sjuk behöver man kanske inte gå, men han skrev i mejelt att klass rummet skulle öppnas för oss så jag ska dit ändå och göra färdigt mina texter och lämna in dom sen ^^, idag har inget hänt, bara skolan sen hem och sova till klockan 18! klockan 20.00 börjar so you think you can dance vilket jag älskar, visst älskar vi Mario som var med igår, men han är ju med överallt men killen har ju talang so... Ja han var ju med i floorfiller,nu S.Y.T.Y.C.D, även bouces programm på svt förlängesen och nyss bakgrundsdansare till linda bengtzing i melodifestivalen så man har vetat ett bra tag vem snubben är, men we love him^^! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback