Söndag

Hello ! hur mår alla idag?, jag lever som vanligt livet med att typ sova hela dagarna:P, men denna dag kändes konstig eftersom det är söndag men ändå inte kändes som det eftersom man är ledig imorrn, så förmodligen kommer det kännas som söndag imorrn:P, Jag funderar starka på att köpa en till biljett till tokio hotel, en bättre alltså! Får se om jag gör det. Ska kolla efter några kända band, vet ni några band som skulle sälja bra?. Vill veta det eftersom pappa bad mig om hjälp eftersom han ska till thailand och hämta varor och vill veta vad som skulle sälja, men jag skulle gissa på alternative/rock/punk band eller hur?! Men säg gärna några som ni tror många gillar ^^, så är ni söta! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback