Update

Nej nu ska jag gå och kolla på efterlyst, käka lite natur godis som jag köpte idag^^ mums!. Och imorrn börjar jag inte förrän vid 10 men jag måste ändå gå upp tidigt för jag ska ta med mina två små brorsor 8 och 12 år till pappas jobb (first hotel) där ska vi äta frukost, gott va! älskar hotel frukost så jag kommer ta en latte,varm choklad,kakor,macka,bacon,ägg röra,jucie ja you name it! allt ska jag äta ^^ så då kommer jag verkligen inte vara hungrig på skolan som jag oftast är eftersom jag äldrig hinner käka frukost =/ och tyvärr föredrar jag att få sova dom där extra minuterna:P. Men ha det bra allihopa, kram och peace out!

och glöm nu inte att rösta på mig på souk fashion street award;)! så är ni söta.

Kommentarer
Postat av: Mysan

efterlyst är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback