update

Hello, sitter här vid datorn samtidigt som jag kolla på melodi festivalen på datorn, visst älskar vi Björn så jädrans mkt! blir ju nästan förälskad i gubben! hahah :P Har precis kollat på några bärbara datorer och går det som jag planerat har jag hunnit köpa både trådlös internet från 3 och en bärbar dator! ^^, wiee!, har ju massa grejjer på gång nu ju! snart är det tokio hotel, jag ska pierca mig och förhoppningsvis också tatuera mig snart ^^ åsso ska jag köpa bärbar dator och trådlös internet ^^, och sedan ska jag ju till malta och Jag kanske också drar till hultsfred trots allt eftersom jag kan jobba på pappas jobb litet då och då på helgerna och då kommer jag få råd!! Im så happy!!!!!!  men nu ska jag kolla på tv! ha det! byebye! peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback