Update

Hello, Idag fäljde jag med pappa när han skulle betala sin biljett, det är så att ska till thailand för att köpa varor och sånna grejjer och det var nära att jag skulle få följa med, han och min faster ska dit i bara en veckamen ändå!. Det hade iaf varit kul om jag kunde följa med, pappa ocj hag pratade om att de gjorde billigare tatueringar och piercingar där nere eftersom jag ska ju göra bådadelarna, men när vi frågade om det fanns plats kvar så sa dom att allt var bokat och klart, eller alla hade betalat sina platser så det är inte så stor chans att nån skulle boka av när man betalt och allt=/, men pappa sa "en annan gång". Denna resa är sista miuten resa så den skulle ju inte kosta så mkt, men jag vart inte så ledsen, jag ska ju till malta i sommar ^^ hihihi. Nu ska jag blogga lite mer och även kolla på bärbara datorer mer, jag ska ju köpa en, men frågan är vilken! ha det bra peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback