update!

tjoho nu är jag hemma! eller jag har varit hemma länge har hunnit sova, åka till högdalen med pappa för att handla och göra gelatin! ni ska få se snart hur fina dom vart! Imorrn är alla lediga vilket jag inte visste så det var tur att jag fick reda på det annars hade jag väl gått dit imorrn:P hahha så nu är vi lediga från och med imorrn fram till måndag  skönt! På måndag åker pappa till thailand och på tisdag ska jag ,Jempa,Alice och om nu lina kunde eller så blir det någon annan men vi ska iaf Sitta publik på Extra Extra det kommer bli skit kul! ^^ hihi! Eftersom pappa snart åker så har jag valt att köpa min dator när han kommer hem igen! Shit Nu är det bara 15 dagar kvar till TH!!!!! blir så lycklig av  att bara tänka på det! Min dröm går i uppfyllelse!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nej men nu ska jag kolla vidare! peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback