Fredag

Hallå! Idag vaknade jag och såg det äckliga vädret ute, grått och regn, blää. Så det var bara mjukis kläder för i de vädret orkar man inte "klä upp" sig. Vi åkte med klassen till expressens red, och fick göra egna rubriker till en atrikel och jag och mimmi jobbade tillsammans =). Sen tog dom kort på oss så fick vi varsin löpsedel med oss på. efter åkte vi tillbaks till skolan för att få i oss lite mat sen åkte jag hem. Hann inte till utvecklings samtalet så det vart inget. Jag åkte med pappa och vara 2 inneboende till nya willys som öppnat nära oss för att handla lite gott. När vi nästan har allt vi har i vagnen börjar det låta i högtalarna "Brand har utbrutit, var vänligen lämna byggnade vi närmaste utgång" så vi fick lämna vagnarna där fulla och sedan gå mot utgången, men fick ganska snart gå in ingen för det var falsk alarm , jobbigt!, men vi hittade våran vagn och fortsatte handla. Juste idag kom även mina skor =), visar snart, funderar på att dra på bio men ska se om de är någon bra film =), Peace Out niggas and wiggas ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback