Fredag

Hejhej! idag är det fredag men det känns verkligen inte som det eftersom jag var ledig idag :P, kom väl hem vi 18 från stan. Jag väcktes av pappa vid 8 som hade lagat frukots vilket var sjukt mysigt för vi käkar aldrig frukost tillsammans eftersom han varje morgon åker iväg och jobbar kl 04 förutom på fredagar  och då börjar jag sent så jag går upp sent så vi hinner aldrig käka tillsammans men idag gjorde vi det. Efter frukosten åkte vi till hötorget fasst jag inte kännde mig så frisk, men de gick. Käkade lite kebab, sen vi 14 tiden mötte jag emma och 30-40 min senare kom Alice, sen gick vi vidare till gammla stan där jag skulle pierca mig, egentligen skulle jag ha en till piercing men eftersom det var en kille som skulle pierca tog jag bara i naveln. Var sjukt nervös och gjorde sjukt ont eftersom det gick värsta långsamt att trycka igenom den så det kändes verkligen, blää så dåligt! Men nu i efterhand så är jag nöjd ^^, nu gäller det bara att träna bort de extra fettet runt mage och rygg sedan är jag färdig för beachen :P haha. Efter det bjöda jag brudarna på donken där vi, jag vet att det låter som värsta lilla flickan men jag måste få säga det :P, vi såg är SJUKT fin kille, omg jag smälte typ, han såg typ ut som Danny (lillebrorsan) i filmen American History  X

Så en lite efterlysning:P!
Han såg som sagt ut som Danny i filmen Americen history X
Hade gråa jeans
röda kallingar som synte
svarta le coque (eller hur de nu stavas) skor
och en svart huv tröja,


På donken på Kungsgatan (brevid lindex,fram för hötorget) kl ca 16.00 :P hahaha..den 2 maj 2008

Lite kul det dära :P.

Men sen efter drog de hem och jag stannade en stund hos pappa innan jag också åkte.
De va allt Peace Out min vänner!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlig fredag kväll =)

Postat av: lisa

haft en bra dag? :) hoppas du får en trevlig kväll!

2008-05-02 @ 19:01:47
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback