Lördag

Hejhej! Vaknade inatt kl 01.17 av att en viss jempa ringde mig, haha lite kul det där, hon var självklart på fest och kanske inte så nykter men jag vart verkligen inte arg av att hon ringde och väckte mig vid den tiden, jempa är min gummsi! haha. Sen vaknade jag kl 5 igen och tänkte att jag kunde sova vidare 3 timmar till eftersom jag sen skulle vara tvungen att gå upp eftersom jag skulle ibäg till hötorget och öppna. Detta var första natten jag skulle sova med piercing och eftersom jag sovar på alla sätt till och med på mage var jag rädd att jag inte skulle kunna göra det men det gick bra =) Dock råkade jag dra ner handen över magen lite hårt så jag vaknade till 2 gånger eftersom det gjorde ont. Sen gick jag upp 06.30 för jag vart pigg då :P och duschade och gjorde iordning lite fika och tog det bara lungt till det var dags att gå till hötorget. Där satt jag ett tag, även Söt Emma kom förbi med sin kusin och sa hej =), sen köpte jag ett nagellack och nagel lacks remover som jag inte orkar fota:P men lacket var iaf mörk rött från depend eftersom mitt gamla torkat ut nu :P. Har hunnit sova en timme och nu ska jag fixa lite på en skol uppg. Ha det Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback